Robótka 2012 - w odpowiedzi na akcję Bebe

 Na stronie Bebe jest akcja świąteczna do której się przyłączyłam - zachęcam i Was.
Wybrałam osoby i skonstruowałam dla nich kartki i drobne podarunki. Z wyniku jestem bardzo zadowolona, a najbardziej to.... z wierszyków dla obdarowanych, które wymyśliła moja siostra.
  Dla uroczej Grażynki - przesyłam upominki.
Obyś z tą bransoletką przez życie przeszła lekko.
Kolczyki ozdobią uszy - i nic złego Cię nie ruszy,
A kłopoty odgoni - balonik trzymany w dłoni.




 Już Święta czuć i widać z każdej strony - 
Niech będzie pochwalony Nowonarodzony.
Na te Święta i wszystkie dni Twojego życia
życzę by Ci nie zabrakło jedzenia i picia.
A ponieważ jesteś wspaniałą kobietką -
dodaję kolczyki z małą bransoletką.


 Marylko, Marylko - motylku nasz miły
Pozdrawiam Cię w te Święta - z całej mojej siły.
Przyjmij bransoletkę razem z kolczykami
od blogerki z "Domu z mozaikami".
A żeby te Święta rozbrzmiewały śmiechem -
napełnij ten balonik przyjaznym oddechem. 





Etykiety: