Listonoszka i broszka....a nawet trzy broszki

 Skorzystałam z genialnego kursiku na zrobienie broszek z zamka.Polecam go absolutnie.
Zamek rozdzieliłam i jedną część pozostawiłam w spokoju a drugą pocięłam na kawałki i zafastrygowalam










Fastrygę zaciągnęłam i uformowałam wachlarzyk (6 sztuk)
Wachlarzyki zeszyłam ze sobą

Z drugiej części zamka uformowałam coś na kształt ślimaczka, spiralki
 

Z filcu wyciąć takiej wielkości listek aby swobodnie przez niego przełożyć agrafkę i jednocześnie zasłonić miejsca szycia dolnych płatków (wachlarzyków)
Całość przykleić klejem na gorąco
 

Listonoszka przed tuningiem
Broszki są dopięte na agrafkach, idę teraz poszukać ciemnobrązowego zamka żeby sprawdzić czy nie będą lepsze od tego rudego

PS
Jednak ciemnobrązowe róże wyglądają lepiej i te zostaną przy torebce
 


Etykiety: , ,