Hołdymas w Czarnym Dunajcu

U nas we wsi dzisiaj Gminne Dożynki zwane Hołdymasem, więc ... zdjęć Wam nie będę żałować. Impreza skończy się ciemną nocą....
A w czasie oglądania mojej dziennej fotorelacji - wejdźcie sobie na stronę Międzynarodowego Festiwalu Folkloru Ziem Górskich - tam są emitowane festiwalowe koncerty na żywo ( ja teraz wklejam zdjęcia a w tle nunają sobie "górale" z Jawy :o)
"Syćko na Dożynki z Cichowiańskiej świnki"

Wata cukrowa.... :o)
Konkurs zaprzęgów. Dziadek był bez onucek, ale za to w kierpcach i na wiklinowym wozie
Zobaczcie jaki gość ma genialny profil
Wieniec dożynkowy z  Koniówki podobał mi się najbardziej
Lampasy ciągle modne :o)
Młodzieżowy Zespół Regionalny z czeskich Moraw - byli świetni, dobrze że w aparacie mam funkcję SPORT, bo ino śmigali, więcej roztańczonych zdjęć tutaj
 
Reszta moich zdjęć będzie w następnych postach tutaj i tutaj  oraz na portalu informacyjnym - bo internet mi się rwie...

Etykiety: , , , ,